Reparatie

Een probleem met uw opstelling? Hulp nodig? U weet mij te vinden.

U denkt dat het een hardwarefout is? Neem ook dan contact op met ParmaCom.

We trachten maximale service te geven zonder hindernissen. Dus mail of bel even. We gaan er van uit dat u een klant van ons bent, dus hebben we genoeg aan uw naam en mailadres. Mocht u meerdere radio’s hebben dan graag ook even het typenummer opgeven.

Als het een echte hardwarefout betreft dan moet hij naar het serviceadres in DL worden gestuurd.

Neem altijd vooraf contact met ons op, niet aangekondigde pakketten worden aan u geretourneerd.

Reparatie duurt bijna altijd maximaal 8 dagen, uit en thuis!

De volgende procedure volgen we dan:

  1. U hebt contact met ParmaCom gehad
  2. U stuurt een mail met een klachtomschrijving in het Engels of Duits aan ParmaCom
  3. U ontvangt een reparatiemelding per mail.
  4. U pakt uw radio in, bij voorkeur in de originele doos
  5. U ontvangt per e-mail bijlage van ParmaCom een verzendetiket in pdf formaat.
  6. Dit etiket is op A4 formaat, print het uit en vouw het op langs de aangegeven randen.
  7. Nu plakt u het etiket, bij voorkeur met breed doorzichtig plakband, op de doos.
  8. U brengt het pakket naar een naar het accesspoint (u krijgt een address van ons).
  9. Nadat de radio is gerepareerd zal deze terug worden gestuurd naar het door u aan te geven adres.

Aan deze actie zijn tijdens de garantieperiode geen kosten verbonden.
Indien echter blijkt dat er niets aan de radio mankeert, of dat de radio defect is geraakt door een externe oorzaak, zullen er kosten in rekening worden gebracht.